JK:

 چرا، اشکام انقدر جاری شدن؟

V:

 هی، کنار من بمون و بخند

JIN:

آینده‌ی بدون تو مثل یه دنیای بدون رنگه

تک رنگ و سرد

JK:

حتی تاریکی‌ای هم که ما میبینیم زیباست.

میخوام باورم کنی

JM:

فقط به تو نگاه میکنم تا ناپدید نشی

SUGA:

مهم نیست چی سر راهمون قرار بگیره

تو اون طرف دیگه‌ای هستی که از دور بهش نگاه میکنم

جایی که بهم دادی هنوزم پناهگاه امن قلبمه

J_H:

سایه هایی از گذشته دوباره و دوباره منو انتخاب کردن

ولی وقتی سعی میکنم ازشون رها شم بهم میچسبن و دنبالم میکنن

ولی هنوز میخوامش،

پس هرجایی که هستی پیدات میکنم

برای فردایی که از ما باشه

JM:

حتی اگه شروعمون شبیه یه پایان باشه

من بلند اسمتو صدا میکنم

V:

نگاه تو خیلی رنگارنگه

من هرچی که دارم رو به تو میدم

JIN:

هنوز نمیتونم رویای پوچ درونمو بیان کنم

RM:

و با گذشته و آینده رو به رو شم

چقدر امید نیازه که بهت برسم؟

امشب همچین شبیه

اما من همچنان تو این شهر غبارآلود به فکر کردن ادامه میدم

V:

میخوام دوست داشته بشم

JK:

برای عشق ورزیدن

JIN:

من چشمی میشم

JM:

ک برای ماجراجویی‌ای که انتظارمو میکشه

JK:

حتی تاریکی‌ای هم که ما میبینیم زیباست

لطفا باورم کن

V:

فقط به تو نگاه میکنم تا ناپدید نشی

JM:

نگاهی که رو به منه خیلی رنگارنگه

تو بهم یاد دادی که

JIN:

یه روزی این ناراحتی مارو به هم میرسونه

 

JK:

چشمات اینو بهم میگن

 

 

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

 

برای دانلود لیریک کلیک کنید