برای دانلود کلیک کنید

 

 

همیشه از راه دور نگاهت میکردم

 

چون تو شبیه عشقم به نظر میرسیدی

 

من فکر میکردم احساس توهم همینشکلیه

 

ولی تو داشتی جای دیگه ای رو نگاه میکردی

 

مثل باد...

 

مثل گرد و غبار...

 

نمیتونم بگیرمت

 

نمیتونم ببینمت...

 

یادت باشه دوستت دارم

 

من دوستت دارم

 

اعتقاد داشتم ک این عشقه

 

ولی صداش میکردم سرنوشت

 

یادت باشه دوستت دارم

 

من دوستت دارم

 

توی اون چشمای بیگناهت

 

من دارم زندگی میکنم

 

لطفا جواب قلب منو بده

 

وقتایی نگرانم بیا و بغلم کن

 

عشق من...عشق من

 

اشکایی ک از پنجره قلبم سرازیر میشه

 

بهم جواب میدن

 

اون کسی ک من نمیتونم داشته باشمش تو هستی

 

اون فردی ک باید فراموشش کنم

 

عشقم...داره از من دورتر میشه

 

باید بذارم بری چون....

 

ماله من نیستی...

 

یادت باشه دوستت دارم

 

من دوستت دارم

 

اعتقاد داشتم ک این عشقه

 

ولی صداش میکردم سرنوشت

 

یادت باشه دوستت دارم

 

من دوستت دارم

 

توی اون چشمای بیگناهت

 

من دارم زندگی میکنم

 

لطفا جواب قلب منو بده

 

وقتایی ک نگرانم بیا و بغلم کن

 

عشق من...

 

عشق منbroken heart

 

 

من واقعا این اهنگو دوست دارم

اگه اشتباه نکنم یه بارم ترجمش کردم تو نماشامم گذاشتم

 

ولی خب بازم دلم میخواست گوشش بدم

یهویی گذاشتمش باز

برای همتون ارزو بهترین روزا رو دارم

ارمیا

کی پاپرا

کی درامرا

همگی 

تمام انسان های روی زمین 

امیدوارم بهترین ها براتون رقم بخوره

عاشقتونم♥