من به جز تو هیچکس دیگه ایو نمیبینم

قلبمو فقط تو میبینی

قلبم ک اینجوری ب لرزه افتاده...این اولین باره

چرا حالا اومدی؟

تو مثل سرنوشتی هستی ک از اول منتظرش بودم

تو اونقدر با ارزشی ک حاظرم سر همه چیزم باهات شرط ببندم

 

من حس میکنم...قلبتو...قلبتو...قلبتو

از اول تا اخر همش کنجکاوم

با اینکه نمیفهمم همش چشمامو باز و بسته میکنم

کاری میکنم عشقمو حس کنی

 

الان دیگه تو تنها نیستی

عشقم همش داره بزرگ و بزرگتر میشه

واقعا دیگه کسیو جز تو نمیشناسم

تو برای من تنها فردهستی

 

 فقط منو نگاه کن

حتی اگه ته دنیا هم باشی 

من برای محافظت کردن ازت میام پیشت

من برای تو تنها فرد هستم

دوست دارم لبخندتو

 

مثل تو منم هرروز  بیشتر عاشقت میشم 

و ارزوتو دارم

 

حسودی و دعوا ...مشکلی نیست

 

هیچی اولش خوب و کامل نیست

اما من در حال قوی شدنم

 

در واقعه عشق یه تضاده

اگه بهش فشار بیاری یا خرابش کنی اون ی زندونه

ولی من از این خوشم نمیاد

اون ی ماراتنه ک ما باید کنترلش کنیم

 

اگه ما همش درمورد عشق بگیم اون از بین میره

 

توالان باید ب من اعتماد کنی

 

بای بای بای ناراحتی و غصه

 

دقت کن من انگار توام

 

 

چجوری میتونه باشه؟

این حجم از خوشگلی وباهوشی

 

حتی ستاره های اسمونم اگه بتونم بچینم ب اندازه تو زیبا نیستن

اگه بال هاتو پنهان کردی و فرشته ای

 

من حس میکنم قلبتو قلبتو قلبتو

حتی اگه هرروز هم ببینمت بازم قلبم تند تند میزنه

 

تو هرموقعیتی دوست دارم تورو ببوسم

 

کاری میکنم عشق منو حس کنی

عشق عشق عشق

 

الان دیگه نگران هیچی نباش

از حالا من ب جای تو نگران میشم

 

نمیذارم از دستم دربری

تو برای من تنها کس هستی

تنها ب من نگاه کن

 

حتی اگه ته دنیا هم باشی

من برای حفاظت از تو میام پیشت

 

من برای تو تنها کس هستم

خندیدنتو دوست دارم

 

مثل تو منم هرروز بیشتر عاشق میشم و ارزوتو دارم

 

 

اگه من بتونم تورو داشته باشم دیگه چیزی نمیخوام

 

ب کلاب...دختر بازی و الکل هیچ احتیاجی ندارم

 

تمام رفتار و اخلاقم عوض شده منو نگاه کن...

اینا همش ب خاطر توعه

 

چشام...دماغم و لبام

همش واسه توعه

 

چشمات..دماغت و حتی لبای توهم ماله منه

 

 

چطور میتونی با موهای شلخته 

هم اونقدر قشنگ باشی؟

 

حتی گریه هات و حتی عصبانیتتم

قشنگه

 

 

از حالا من تورو شاد میکنم

 

این ی نقاشیه ک ما کشیدیم

و حالا تو اسمون هم هست

 

تو فقط به من نگاه کن

 

تا ابد من عاشقتم*-*

 

 

تو برای من تنها فرد هستی

 

لطفا همینطور باقی بمون

 

احتمالا من از اول برای دیدن تو پا ب این دنیا گذاشتم

 

تو برای من تنها فردد هستی

 

من بهت نیاز دارم

 

تو تنها کسی هستی ک باعث میشه زنده بمونم

 

من تا ابد عاشقتم

 

برای دانلود میتونید از لینکای زیر استفاده کنید:

 

01. For You

 

10. For You (Ballad ver.)