برای دانلود اهنگ کلیک کنید

من راه زیادی اومدم تا تورو ببینم

 

من میدونستم راه سختی در پیش دارم...اما فقط جلو رفتم

 

من برای تو پرواز کردم...

 

حتی اگه چشمامو میبستم بازم

 

تو به قلبم نزدیک تر میشدی

 

چیزی ک حتی نمیتونی ببینی

 

چون من دوستت دارم پسر

 

به من نزدیک تر شو

 

چون من بهت نیاز دارم پسر

 

 

دلم حتی برا رویا هامم تنگ شده...

 

یادت بیاد من دوستت دارم پسر

 

 

حتی اگه نتونم دوباره ببینمت

 

چون دوستت دارم پسر

 

چون دوستت دارم پسر

 

عاشقتم

 

 

عاشقتم

 

 

خاطراتت با باد شروع به وزیدن کردن

 

تو قلب سرد منو به لرزه دراواردی

 

و باعث شدی من لبخند بزنم

 

حتی وقتی من سعی میکردم خاطراتتو محو کنم

 

قلبم مقاومت میکرد

 

چون من عاشقتم پسر

 

به من نزدیکتر شو

 

چون من بهت نیاز دارم پسر

 

 

من دلم تنگ شده..حتی تو رویاهام

 

 

تو قلب سرد منو به لرزه انداختی

 

تو قلبمو به گریه انداختی

 

اون شخصی ک اینکارو کرده تویی


با اینکه من واقعا سعی میکردم فراموشت کنم

 

من سعی کردم پاکت کنم

 

اما عشق من تویی

 

من برای تو پرواز کردم

 

چون من دوستت دارم پسر

 

به من نزدیک تر شو

 

چون من بهت نیاز دارم پسر

 

من دلتنگتم ...حتی تو رویاهام

 

یادت باشه من دوستت دارم پسر

 

حتی اگه نتونم دوباره ببینمت

 

چون من دوست دام پسر

 

چون من دوست دارم پسر

 

عاشقتم...عاشقتمheart