The games you played were never fun بازی هایی که می کردی اصلن باحال نبودن

You’d say you’d stay but then you’d run گفته بودی پیشم می مونی ولی گذاشتی رفتی

Giving you what you’re begging for همه چیزایی که آرزوشون رو داشتی (التماس میکردی) برات فراهم کردم

Giving you what you say I need همه ی خواسته هایی رو که مطرح کرده بودی به جا آوردم

I don’t want any settled scores دنبال تسویه حساب یا انتقام نیستم

I just want you to set me free فقط ازت میخوام که دست از سرم بردای

Giving you what you’re begging for همه چیزایی که آرزوشون رو داشتی (التماس میکردی) برات فراهم کردم

Giving you what you say I need همه ی خواسته هایی رو که مطرح کرده بودی به جا آوردم

 I’m not afraid anymore دیگه ترسی ندارم

? What makes you sure you’re all I need چی باعث میشه که اینجوری فکر کنی که تو تنها چیزی هستی که میخوام

Forget about it فراموشش کن ( اصلن اینطور نیست )

When you walk out the door and leave me torn وقتی که منو با قلب تیکه تیکه رها میکنی و میزاری میری

You’re teaching me to live without it در واقع یادم میدی که چجوری بدون قلب و احساسات زندگی کنم

Bored, I’m so bored, I’m so bored, so bored خستم ، خیلی خستم ، حوصلم سر رفته دیگه خسته شدم

I’m home alone, you’re God-knows-where من تنهایی تو خونم و تو هم خدا میدونه کجایی

I hope you don’t think that shit’s fair امیدوارم لااقل این شکلی فکر نکنی که این لعنتی عادلانس

Giving you all you want and more برات بیشتر از اونچه که میخواستی رو فراهم کردم

Giving you every piece of me تیکه تیکه ی خودمو به پات ریختم

 I don’t want love I can’t afford عشقی رو که از پس بهاش بر نیام رو نمیخوام

I just want you to love for free فقط ازت میخوام که منو مفتی دوستم داشته باشی

Can’t you see that I’m getting bored? نمی تونی ببینی که داره طاقتم طاق میاد ؟

ب Giving you every piece of me, piece of me تیکه تیکه ی خودمو به پات ریختم

I’m not afraid anymore دیگه ترسی ندارم

? What makes you sure you’re all I need چی باعث میشه که اینجوری فکر کنی که تو تنها چیزی هستی که میخوام

Forget about it فراموشش کن ( اصلن اینطور نیست )

When you walk out the door and leave me torn وقتی که منو با قلب تیکه تیکه رها میکنی و میزاری میری

You’re teaching me to live without it در واقع یادم میدی که چجوری بدون قلب و احساسات زندگی کنم

Bored, I’m so bored, I’m so bored, so bored خستم ، خیلی خستم ، حوصلم سر رفته دیگه خسته شدم

 Giving you what you’re begging for همه چیزایی که آرزوشون رو داشتی (التماس میکردی) برات فراهم کردم

Giving you what you say I need همه ی خواسته هایی رو که مطرح کرده بودی به جا آوردم

I don’t want any settled scores دنبال تسویه حساب یا انتقام نیستم

I just want you to set me free فقط ازت میخوام که دست از سرم برداری

Giving you what you’re begging for همه چیزایی که آرزوشون رو داشتی (التماس میکردی) برات فراهم کردم

Giving you what you say I need همه ی خواسته هایی رو که مطرح کرده بودی به جا آوردم

I’m not afraid anymore دیگه ترسی ندارم

? What makes you sure you’re all I need چی باعث میشه که اینجوری فکر کنی که تو تنها چیزی هستی که میخوام

Forget about it فراموشش کن ( اصلن اینطور نیست )

When you walk out the door and leave me torn وقتی که منو با قلب تیکه تیکه رها میکنی و میزاری میری

You’re teaching me to live without it در واقع یادم میدی که چجوری بدون قلب و احساسات زندگی کنم

 

برای دانلود کلیک کنید

 

 

 

منبع