The first time that I saw you اولین باری که دیدمت

I had to get to know you باید میشناختمت

I could see a sparkle میتونستم جرقه رو ببینم

When you looked in my eyes وقتی که تو چشمای من نگاه کردی

And then I saw you smiling و بعد دیم که تو لبخند زدی

And like a star you’re shining و دیدم که چون ستاره میدرخشی

Never had this feeling هرگز چنین حسی نداشتم

You warmed it up inside تو از درون من رو گرم کردی

It doesn’t matter where you are مهم نیست کجایی

Your shining light will guide me home to where you are درخشندگی نور تو من رو به خونه هدایت میکنه

It doesn’t matter where you are مهم نیست کجایی

Your shining light will guide me home to where you are درخشندگی نور تو من رو به خونه هدایت میکنه

Shining star ستاره درخشان

Give me, give me, give me, give me right now همین الان بهم بده

You give me right now همین الان بهم میدی

You give me right now همین الان بهم میدی

Shining star ستاره درخشان

Give me, give me, give me, give me right now همین الان بهم بده

You give me right now همین الان بهم میدی

You give me right now همین الان بهم میدی

You tell me that you’re lonely میگی که تنهایی

And time is moving slowly و زمان برات دیر میگذره

Complaining that you miss me شکایت میکنی که دلت برام تنگ شده

Cause I’m never at home چون من هیچوقت خونه نیستم

ut baby don’t you worry ولی عزیزم نگران نباش

I’ll be there in a hurry بزودی اونجا پیش تو خواهم بود

I will cross the oceans کل اقیانوس رو برای تو طی میکنم

To hold you in my arms تا تورو در آغوشم بگیرم

It doesn’t matter where you are مهم نیست کجایی

Your shining light will guide me home to where you are درخشندگی نور تو من رو به خونه هدایت میکنه

It doesn’t matter where you are مهم نیست کجایی

Your shining light will guide me home to where you are درخشندگی نور تو من رو به خونه هدایت میکنه

Shining star ستاره درخشان

Give me, give me, give me, give me right now همین الان بهم بده 

You give me right now همین الان بهم میدی

You give me right now همین الان بهم میدی

Shining star ستاره درخشان

Give me, give me, give me, give me right now همین الان بهم بده

You give me right now همین الان بهم میدی

You give me right now همین الان بهم میدی

It doesn’t matter where you are مهم نیست کجایی

Your shining light will guide me home to where you are درخشندگی نور تو من رو به خونه هدایت میکنه

It doesn’t matter where you are مهم نیست کجایی

Your shining light will guide me home to where you are درخشندگی نور تو من رو به خونه هدایت میکنه

Shining star ستاره درخشان

Give me, give me, give me, give me right now همین الان بهم بده

You give me right now همین الان بهم میدی

You give me right now همین الان بهم میدی

Shining star ستاره درخشان

Give me, give me, give me, give me right now همین الان بهم بده

You give me right now همین الان بهم میدی

You give me right now همین الان بهم میدی

Shining star ستاره درخشان

Give me, give me, give me, give me right now همین الان بهم بده

You give me right now همین الان بهم میدی

You give me right now همین الان بهم میدی

Shining star ستاره درخشان

Give me, give me, give me, give me right now همین الان بهم بده

You give me right now همین الان بهم میدی

You give me right now همین الان بهم میدی

 

برای دانلود اهنگ کلیک کنید