برای دانلود کلیک کنید

 

اگه لینکش خراب  بود از این لینک بدانید

لینک دوم..کلیک کنید

 

 

Hit me up boy, listen to my heartbeat عزیزم بهم زنگ بزن، به صدای قلبم گوش کن (Hit me up معنی ازم چیزی بخواه هم میده)

I know that you want it میدونم که اینو میخوای

Hurry up, baby show me how your love feels عجله کن، بهم نشون بده که عشقت چه احساسی داره

Oh, oh, come on right now اوه، اوه زودباش (بی خیال) همین الان

Hold, don't tell me how you really love me صبر کن، هنوز بهم نگفتی که چقدر دوسم داری

Oh, oh, come on boy and show me زود باش عزیزم بیا و بهم نشون بده

No, don't tell me how you really love me نه، هنوز بهم نگفتی که چقدر دوسم داری

Oh, oh, come on boy and show me زود باش عزیزم بیا و بهم نشون بده

Un petit peu dangereux toi تو یه کوچولوی خطرناکی

Dangereux moi je te veux comme ça خطرناکی که من همینجوری میخوامش

Un petit peu dangereux toi تو یه کوچولوی خطرناکی

T'as cherché, mais je suis celle celle là اگه تو دنبالش میگردی، من همون کسی هستم که (میخوای) (فرانسه ام صد در صد نیست ولی با کمک گوگل ترجمه فک کنم درست باشه)

شروع کورس آهنگ I'm the king of jungle jiggy bamboo من سلطان جنگل جیگی بامبو هستم (کسی مفهومش رو میدونه بگه ولی بعید میدونم مفهوم خاصی داشته باشه فقط اینو بگم میدونم که Jiggy به انسان های خوشتیپ میگن و Bamboo هم یه نوع درخت درخت و گیاه هست میشه طور دیگه هم مفهومش رو گفت ولی چون بعید میدونم این مفهوم رو داشته باشه چیزی نگم بهتره)

 

I'm the king of jungle jiggy bamboo من سلطان جنگل جیگی بامبو هستم

I'm the king of jungle jiggy bamboo من سلطان جنگل جیگی بامبو هستم

I'm the king of jungle jiggy bamboo من سلطان جنگل جیگی بامبو هستم پایان کورس آهنگ

Still looking for somebody to love me هنوز دنبال کسی هستم که دوسم داشته باشه

Oh, oh, come and get to know اوه، اوه پس بیا و تماشا کن (Get to know معنی آشنا شدن میده)

Still looking for somebody to love me هنوز دنبال کسی هستم که دوسم داشته باشه Oh, oh, I don't wanna doubt اوه، اوه نمیخوام به چیزی شک کنم Still looking for somebody to tease me هنوزم دنبال کسی هستم که من رو برانگیخته کنه (Tease در حالت کلی معنی اذیت کردن میده ولی اینجا پس زمینه خاکبرسری داره به معنای تحریک کردن) Oh, oh, know just how to please me اوه اوه تو میدونی که چطوری خوشحالم کنی (Please هم به طور کلی یعنی خواهش کردن یا خضنود کردن کسی ولی دقیقا مثل Tease هست پس اگه گسی به شما گفت please me یعنی اینکه از شما درخواست پیشنهاد بی شرمانه داره)

I need you too, I'll show you that you need me منم بهت نیاز دارم، بهت نشون میدم که تو هم به من نیاز داری

Oh, oh, what is all about چیزی که همش بهش فک میکنم (یا چیزی که تمام وقتم رو گرفته)

Un petit peu dangereux toi تو یه کوچولوی خطرناکی

Dangereux moi je te veux comme ça خطرناکی که من همینجوری میخوامش

Un petit peu dangereux toi تو یه کوچولوی خطرناکی

T'as cherché, mais je suis celle celle là اگه تو دنبالش میگردی، من همون کسی هستم که (میخوای) تکرار کورس آهنگ Un petit peu dangereux toi تو یه کوچولوی خطرناکی

Dangereux moi je te veux comme ça خطرناکی که من همینجوری میخوامش

Un petit peu dangereux toi تو یه کوچولوی خطرناکی

T'as cherché, mais je suis celle celle là اگه تو دنبالش میگردی، من همون کسی هستم که (میخوای)