Let’s go to the beach, each

بیا بریم کناز ساحل

Let’s go get away

بیا تا زا اینجا دور شیم

They say, what they gonna say?

اونا میگن ، اونا جی میخوان بگن ؟

Have a drink, clink, found the bud light

یه نوشیدنی بزنیم ، نور رو پیدا کنیم

Bad b-tches like me, is hard to come by

اون هرزه ها ازم خوششون میاد ، این خیلی سخته ک

The patron on, let’s go get it on

یه حامی بیام ، بی بریم تا ترتیبش رو بدیم

The zone on, yes, I’m in the zone

این منطقه، بله، من در منطقه هستم

Is it two, three? Leave a good tip

این دوتاست ؟ سه تا هست ؟ بیخیال نوکش شو

I’mma blow off my money and don’t give two sh-ts

کم دارم پولم رو میریزم وسط و یه مشت چرت تحویلت نمیدم

I’m on the floor, floor

من روی سن هستم

I love to dance

من عاشق رقصیدن هستم

So give me more more, till I can’t stand

پس بیشتر بهم برس ، تا وقتی که نتونم سر پا ویسم

Get on the floor, floor

بیا روی سن ، روی سن رقص

Like it’s your last chance

انگار این اخرین شانست هست

If you want more, more

اگه بیشتر میخوای ، بیشتر

Then here I am

اونوقت من اینجام

Starships were meant to fly

فضا پیما ساخته شده برای پرواز

Hands up, and touch the sky

دست هاتونو بالا بگیرید و اسمون رو لمس کنید

Can’t stop, ’cause we’re so high

نمیتونم دست نگه دارم ، چون الان خیلییی بالا هستم

Let’s do this one more time

بیا اینکار رو یه بار دیگه انجام بدیم

Starships were meant to fly

فضا پیما ساخته شده برای پرواز

Hands up, and touch the sky

دست هاتونو بالا بگیرید و اسمون رو لمس کنید

Let’s do this one more time

بیا اینکار رو یه بار دیگه انجام بدیم

Can’t stop..

نمیتونم دست نگه دارم

(We’re higher than a motherf-ck-r)

ما خیلی بالاتر از اون لعنتی ها هستیم

 

Jump in my hoopty hoopty hoop

بپر تو بغلم ، بپر

I own that

من صاحبشم

And I ain’t paying my rent this month

من برای هر ماه اجاره ای نمیدم

I owe that

من صاحبشم

But f-ck who you want, and f-ck who you like

اما لعنت به کسی که میخوایش  و لعنت به کسی که خوشت میاد ازش

Dance our life, there’s no end in sight

با زندگیمون برقص ، هیچ پایانی وجود نداره

Twinkle, twinkle, little star

چشمک زدن … اون ستاره ی کوچولو

Now everybody let me hear you say ray ray ray

حالا بذاید صدای گفتن خرفات رو بشنوم

Now spend all your money ’cause they pay pay pay

حالا همه پول هاتو رو کن ، چون اونا خرجش میکنن

And if you’re a G, you a G,G,G!

و اگه بری ، رفتی

My name is Onika, you can call me Nicki

اسم من اونیکا هست ، میتونی نیکی صدام کنی

Get on the floor, floor

بیا بالای سن

Like it’s your last chance

انگار که این اخرین شانست هست

If you want more, more

اگه بیشتر ازا این میخوای ، بیشتر

Then here I am

اونوقت که من اینجام

Starships were meant to fly

فضا پیما ساخته شده برای پرواز

Hands up, and touch the sky

دست هاتونو بالا بگیرید و اسمون رو لمس کنید

Can’t stop, ’cause we’re so high

نمیتونم دست نگه دارم ، چون الان خیلییی بالا هستم

Let’s do this one more time

بیا اینکار رو یه بار دیگه انجام بدیم

Starships were meant to fly

فضا پیما ساخته شده برای پرواز

Hands up, and touch the sky

دست هاتونو بالا بگیرید و اسمون رو لمس کنید

Let’s do this one more time

بیا اینکار رو یه بار دیگه انجام بدیم

Can’t stop..

نمیتونم دست نگه دارم

(We’re higher than a motherf-ck-r)

ما خیلی بالاتر از اون لعنتی ها هستیم

Starships were meant to fly

فضا پیما ساخته شده برای پرواز

Hands up, and touch the sky

دست هاتونو بالا بگیرید و اسمون رو لمس کنید

Can’t stop, ’cause we’re so high

نمیتونم دست نگه دارم ، چون الان خیلییی بالا هستم

Let’s do this one more time

بیا اینکار رو یه بار دیگه انجام بدیم

Starships were meant to fly

فضا پیما ساخته شده برای پرواز

Hands up, and touch the sky

دست هاتونو بالا بگیرید و اسمون رو لمس کنید

Let’s do this one more time

بیا اینکار رو یه بار دیگه انجام بدیم

Can’t stop..

نمیتونم دست نگه دارم

(We’re higher than a motherf-ck-r)

ما خیلی بالاتر از اون لعنتی ها هستیم

 

برای دانلود اهنگ کلیک کنید